Not like that, at all

Åh, så trött jag är just nu. Vill bara lägga mig och sova igen, länge!
Men istället har jag bestämt mig för att vara uppe, känner att jag
vill hinna göra lite saker innan det är dags för jobb.. Och det första
får nog bli en dusch, annars finns det en risk att jag somnar om.



edit: 10:20
Nu har jag gjort mig klar för dagen.. Det enda som återstår är att äta
lunch innan jag sticker. Såg laxfiléer i frysen så det får nog bli en sån.
Ser fram emot kvällen.. Hoppas timmarna rullar på skapligt fort idag.

Kommentarer
Postat av: emelie

vad ska du göra en fredag som denna då? (du får svara i min blogg fastän jag är på paus haha)

2008-11-21 @ 11:55:30
URL: http://momelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Empty Glamour