Kill me now

Internet la av igår kväll, varav den dåliga uppdateringen. Måste ha att göra med det
hemska ovädret som R & jag vakande upp till idag. Snön vräker ner så jag gissar
på att vi har bra många centimetrar (kanske decimetrar) att plumsa oss igenom.

Är för övrigt ganska nyvaken.. Kan inte direkt påstå att jag, på något sätt,
vaknade harmoniskt. En viss lillebror startade scootern och drog på bra
mycket utanför mitt fönster. Gah, riktigt frustrerande att vakna av ett
sådant ljud. Var tvungen att ta en snabbdusch för att skaka av mig ilskan, hah..

Well, tror det är dags för frukost nu.

Kommentarer
Postat av: F

Jag vet! fungerade inte för oss heller internet igår kväll. men det var ju som du säger oväder. blåste som bara den. såg bror din och henrik när jag skjutsade matilda till skolan :P

2008-11-24 @ 10:42:12
URL: http://fve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Empty Glamour