A really good day

Idag har det varit en bra dag - trots huvudvärken imorse. Åkte som bekant och jobbade
till strax efter tio, ringde sedan F för att kolla vad hon hade för sig och pratade lite om vad vi
skulle hitta på. Båda var överrens om att det vore skoj att åka till Bollnäs en sväng. Sagt och
gjort. Där blev det fika på krokanen och prat. Tror vi blev lite hög på socker sen eftersom vi
kom igång så väldigt ett tag, hah.. Men det är väl så det ska vara! Jätteroligt hade jag iallafall.

Knäppte lite, lite kort också.. Får se om de dyker upp senare.


Imorgon jobbar jag extra, för tredje dagen i rad. Dock är det inte alls speciellt många timmar,
men alltid något. Skulle behöva städa rummet också.. Varför ska det vara så svårt att hålla
ordning? Kommer jag igång så blir det en totalrensning av garderoben också.

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny design till din blogg [ just nu design utlottning! ] , kika in hos mig, möjlighet till personlig design finns också. Välkommen!

2008-11-18 @ 21:17:47
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Empty Glamour