Working nine to five

Har precis kommit hem från jobbmötet, ska tillbaka vid två då jag börjar jobba.
Fått veta att jag kommer få betydligt fler timmar efter jul, vilket känns underbart
roligt, men ibland saknar jag att ha ett "sju till fyra-jobb" eftersom jag oftast jobbar
kvällar och helger. Men det går bra, jag har en sådan tur som ens har ett jobb!

För övrigt har jag lite av en depp-dag idag. Suck.. Allra helst skulle jag vilja lägga
mig under täcker och sova bort hela dagen. Men det är bara att bita ihop, as usual.

Later guys.


Kommentarer
Postat av: F

Man får ha sina depp-dagar. hade en riktig sådan igår. kram på dig

2008-12-07 @ 17:35:26
Postat av: Fru Evelina

vad är det du jobbar med?

kram

2008-12-07 @ 17:53:59
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Empty Glamour