Only black and white

Kom hem för ungefär en timme sedan. Har sytt(!), ätit lite och busat med Baloo
(missen våran). Snart ska jag lägga mig i badet och läsa nya SOLO. Trots att
jag haft den liggandes i dagar nu har jag inte hunnit läsa den än.. Men nu så.

Solen skiner och jag får lust att åka till fjällen. Vore så mysigt att komma iväg
och åka i ordentliga backar! Tråkigt att jag inte får någon veckas ledighet
som de flesta andra bara.. Det gör det lite svårt att åka iväg. Men jag har
åtminstonde ett jobb, hade varit betydligt tråkigare att inte ha någon inkomst.

Ska se till så att kameran är laddad idag, är sugen på att fota!

Kommentarer
Postat av: sara

Hey!:)

fin blogg du har, checka gärna in vår.:)

kram<3

p.s lämna gärna en liiten mommentar det uppskattas väldigt mycket!:)

finfin hedaer har du också:)

2008-12-21 @ 12:42:26
URL: http://weloveandhate.blogg.se/
Postat av: F

Vi maste aka na tag! skulle vara riktigt kul

2008-12-21 @ 14:16:36
URL: http://fve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Empty Glamour