Looking around, searching for that face

Nu ska jag lägga mig och läsa lite ur "En shopaholics bekännelser" innan det
är dags att sova. Känns sisådär just nu, tanken på att jag ska upp imorgon bitti
för att jobba - men inte komma hem förrän kring halvtio på kvällen gör mig matt.
Dock går det alltid bra när jag väl är där! Förresten blir jag dessvärre inte ledig
tre dagar i rad till veckan, ska jobba extra på måndag (9:00 - 15:00).. Men jag får
ju ändå vara ledig i två dagar efter det och det är ju verkligen inte fy skam. Det
är bra med lite extra timmar så jag får en bra start i januari när lönen kommer.

Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Åhhh verkligen hela dagen borta :S



Vet du, jag har gjort en Jessica Simpson fansite på blogg :D welovejessicasimpson.blogg.se

Tyckte det var på tiden att någon gjorde en haha :D

2008-12-14 @ 10:17:07
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Empty Glamour