Från megatrött till pigg

Älsklingen och jag sitter här vid kaminen, med en varsin dator och kikar runt.
Känner inte alls för att lägga mig än - men jag vill ändå upp rätt tidigt imorgon.
Börjar jobba 16:00 (till 21:00) så jag vill hinna pyssla lite innan dess.. Skulle
ha packat ner alla julklappar jag fick.. Eller ja, prylarna som kommer väl till
användning sen när det är dags för flytt. De behöver jag ju inte nu. Men vi får
väl se om lusten infinner sig.. Gissar att det blir några Vänner-avsnitt också.


Kommentarer
Postat av: F

blir det flytt till vårn? :)

2009-01-02 @ 12:34:25
Postat av: Emma

F: hittar vi någon så blir det de :)

2009-01-02 @ 13:17:11
URL: http://perfectlyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Empty Glamour