En speciell dag

God morgon! Hoppas ni sovit gott.. Själv vaknade jag med onda fötter(!), antar att det är
allt spring på jobbet som är boven bakom det hela. Älsklingen påminde mig inatt om att det
är den 7:e idag. Det betyder ju att vi varit tillsammans i 5 år och 9 månader. Vi är båda så
fascinerad över hur fort tiden gått och att vi faktiskt hållt ihop så länge! Och trots att flera
år gått, känns det som vi varit tillsammans i kanske två år - definitivt inte 6 år (snart).

Nåväl, tror det börjar bli dags för frukost nu. Sedan ska jag åka hem och
plöja igenom rummet, not looking forward to it, men det måste göras.
Självklart ska jag klämma in några vänner-avsnitt mellan varven också.

Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Sv. Det hade varit något :D men hos mig hade de varit vår och sommar varje dag hihi. Hmmm kanske borde ta och flytta haha.

2009-01-07 @ 11:27:23
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: F

Örru, hur blir det nu då?! ska du följa med familjen utomlands? :)

2009-01-07 @ 20:46:22
Postat av: Emma

F: hah, pratade faktiskt med morfar om det idag. Han tyckte jag kunde hålla han i handen eftersom han också är flygrädd ;) bestämmer mig den dagen de ska beställa biljetter. :)

2009-01-07 @ 21:26:21
URL: http://perfectlyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Empty Glamour