This time a year we're all together


23/12 - "Lilla julafton".
R och jag hade laddat upp med godsaker. Mer än hälften är
kvar. Bra tycker jag, då har vi något att smaska på imorgon!


Allt detta fick jag av min underbara älskling! Desperate Housewives säsong 1-4,
Vänner säsong 1, mobiltelefon och en almanacka från "Personlig Almanacka".
Tjuvstartade dock med en julklapp för någon vecka sedan, ett presentkort.


24/12 - Julafton.
Mys hemma hos oss. Här hade vi precis kommit hem från firandet hos
farmor & farfar. Släkten på mammas sida är på ingång vid det här tillfället.


Efter vi varit hemma hos mig gick vi ner till grannarna.
Här är söta Ebba i full färd med att öppna julklappar.


Jag, trött och glad efter en lyckad julafton. Strax efter att bilden togs
var det dags för sängen. Klockan var ju ändå omkring 01:30..


25/12 - Dagen efter jul.
Lassade på de flesta av mina julklappar på sängen.
Fick bland annat en massa "flytta-hemifrån-prylar" i år,
presentkort på IKEA och dylikt. Längtar tills jag får åka och shoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Empty Glamour