Not a f-cking thing

Jag ser verkligen fram emot att få vara ledig nu.. Det var blivit mycket extra jobb på
sistonde och självklart är jag glad för de extra timmar jag får, men nu säger kroppen
faktiskt ifrån lite.. Och enligt schema ska jag ju få vara ledig i två dagar med start
imorgon. Då ska jag julstäda, aka storstäda rummet så det ser anständigt ut till julafton
och sedan ska jag sova länge, länge. Är så trött att jag utan problem skulle kunna somna nu.


Lika trött & sliten på både insidan och utsidan idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild pa dig (smilegubbe)



Jaa det tkr jag later fint! du kanske har lust att ta en julklappsshopping-tur i slutet av veckan? har lite klappar kvar att inhandla..

2008-12-15 @ 19:34:22
Postat av: Emma

F: Jaa, det låter bra :D jobbar lördag (och torsdag), resten av dagarna är jag ledig!

2008-12-15 @ 19:43:09
URL: http://perfectlyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Empty Glamour