Some nice time together

Både älsklingen och jag är ledig imorgon så då ska vi ut och leta efter julklappar.
Ska försöka komma upp i en skaplig tid så vi hinner med lite småsaker före det
också.. Känns så härligt att få vara ledig en fredag eftersom jag jobbat två i rad
nu. Skönt med lite variation. Idag fick jag också veta att jag kommer få jobba mer
framöver än vad jag tidigare gjort. Känns jättebra, förhoppningsvis samlar på mig
så pass många timmar att jag kan gå med i facket.. Nåväl, time will tell, as always.

Nu ska jag mysa ner mig bland täckerna och kika på ANTM-avsnitt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha ja rätt likt:) Mitt mål är att hitta henne ute och knäppa kort tillsammans haha.

Kul att julhandla :D

2008-12-05 @ 10:53:00
URL: http://momelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Empty Glamour