Not in the mood

Vad trött jag är idag! Jobbar ikväll så jag måste se till att vakna till lite snart,
vill ju inte slöa bort hela dagen. By the way, det hände en konstig sak tidigt
imorse.. Klockan var runt fyra och jag vaknade av att jag trodde att den hade
ringt, uppenbarligen drömde jag det.. I vilket fall så knäpper jag av klockan,
sätter mig upp i sängen och klär på mig. När jag är klar sätter jag på larmet
igen och lägger mig, med kläderna på, för att sova vidare. Hah, riktigt wierd.
Kommer ihåg det så väl, tror jag måste ha varit i något slags halvvaket tillstånd.


Dags för en kort promenix..
Frisk luft brukar kunna bota trötthet.


Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Sv. Jaa verkligen :D de borde sjunga tillsammans på varje show hehe.

2008-12-04 @ 20:31:28
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Tirre

Du är het! :)

2008-12-04 @ 21:04:18
Postat av: Fru Evelina

du är så SÖT!

2008-12-04 @ 22:27:42
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Empty Glamour