Like no other

Tar en paus från mitt SATC-tittande för att sätta mig här en sväng. Fick rolig
post idag, smyckerna från Cocoo. De var jättefina och jag kan inte hjälpa att
fortsätta spana runt där.. På tal om smycken.. Har alltid varit lite sugen på
att göra egna så igår beställde jag hem ett litet kit, får se hur det kommer
gå. Börjar med armband och sen får vi se om jag vågar mig på halsband
och kanske örhängen. Känner mig pysslig så roligt ska det iallafall bli!


Vet inte vad som hänt med kamerna. Alla bilder blir såhär
ljusa och avlånga. Någon som vet vad det kan bero på?
Har provat en massa inställningar men inget hjälper..


Kommentarer
Postat av: Emelie

tack =) men det är en klänning, i like it to!

2008-12-08 @ 20:24:58
URL: http://momelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Empty Glamour